loading...
رشد هوشمند
رها مانا بازدید : 30 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

 

 

انواع دندان زیرکونیوم کدامند؟ چگونه انجام می شود؟

 

تاج زیرکونیوم

زیرکونیوم با تهیه مواد زیرکون متناسب با دندانها و لثه ها در نتیجه حرارت و فرآیند بدست می آید. روکش دندان زیرکونیوم ، که در کاربردهای زیبایی دندان ، به ویژه توسط زیبایی شناسان لبخند محبوب است ، از بسیاری جهات مزایایی را فراهم می کند.

 کلینیک دندانپزشکی میرداماد

به دلایل مختلف می توان از روکش زیرکونیوم استفاده کرد. لازم نیست بیمار فقط نگرانی های زیبایی داشته باشد.

 کلینیک دندانپزشکی میرداماد

آیا روی همه دندان ها تاج زیرکونیوم اعمال می شود؟ سوال در میان کنجکاوی ترین سالات است. وقتی صحبت از دغدغه زیبایی شناسی می شود ، می توان آن را فقط به صورت مرئی درک کرد. با این حال ، از نظر دندان ها به این ترتیب وضعیت بررسی نمی شود. سلامتی و استفاده راحت همچنین از نظر بصری نیز در این تجارت گنجانده شده است. به همین دلیل ، انجام هر برنامه زیبایی در جایی که مورد نظر است درست نیست. خوشبختانه روکش های زیرکونیوم هم نیاز زیبایی و هم ساختار سالم و راحت دندان را ارائه می دهند.

 

آیا روکش زیرکونیوم در دندانهای عقب اعمال می شود؟

دندان های چرخ پشت عقب با یک کلیک دوام بیشتری نسبت به ده دندان دارند. آنها هنگام انجام وظیفه جویدن در برابر فشار مقاوم هستند. از نظر بصری ، مواد زیرکونیوم شفاف ، نازک است. بنابراین ، سوال دوام به ذهن خطور می کند. مواد زیرکون که از نظر شکل و ساختار کاملاً متفاوت است بسیار مقاوم و مقاوم است. بنابراین می توان آن را به راحتی روی همه دندان ها گذاشت.

 

آیا در تاج زیرکونیوم گزینه رنگی وجود دارد؟

گزینه های رنگی زیادی در پوشش های زیرکونیوم دندان وجود دارد. می توانید رنگ دلخواه خود را روی دندان های خود بمالید.

 

هنگام انتخاب رنگ پوشش چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

همه دوست دارند دندانهای سفید داشته باشند. ایجاد ظاهری آراسته ، تمیز و دلپذیر ، دندانها مانند مهمترین لوازم جانبی صورت هستند. شما می توانید دندان های سفید برفی بگیرید. با این حال ، یادآوری جزئیات مهم مفید است.

 

رنگ پوست و رنگ دندان ما نباید با یکدیگر بی ارتباط باشد. اگر ظاهری طبیعی می خواهید ، نباید این جزئیات را کنار بگذارید. زیرا ، هنگامی که می خواهید تصویری زیبا بدست آورید ، ممکن است با ساختار چشمگیر دندان روبرو شوید.

 

اگر دندانها بیش از حد سفید باشد ، می تواند درک کاذب دندان ایجاد کند. یک رنگ دندان که با صورت شما سازگار نیست نیز ممکن است ناراحت کننده به نظر برسد.

 

تاج زیرکونیوم چه مدت روی دندان ها اعمال می شود؟

مرحله ساخت روکش های پرسلن و قرارگیری آنها روی دندان می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد. علاوه بر این ، ابعاد دردسرساز است و می توان زمان سازگاری دندان را دو برابر کرد.

 

این شرایط مسئله شما برای روکش دندان زیرکونیوم نیست. بعد از آماده شدن زیرکونیوم ، خیلی سریع در دندان قرار می گیرد. شما بدون مواجهه با مشکلاتی مانند اندازه گیری و ناسازگاری از کلینیک خارج می شوید.

 

چگونه می توان در تاج زیرکونیوم اندازه گیری کرد؟

در ساخت دندان چینی ، از ساختار خمیر مانند به نام فرنی دندان برای برداشت استفاده می شود. قالب دندان با قرار دادن آن بر روی دندان برداشته می شود.

 

این روش می تواند در بیشتر بیماران مشکلاتی مانند حالت تهوع و انزجار ایجاد کند. با این حال ، در روکش های زیرکونیوم ، با استفاده از فن آوری سه بعدی برداشت می شود. همه کارها در محیط دیجیتال با حاشیه خطا و خطای صفر به راحتی انجام می شود. علاوه بر این ، قبل از آماده شدن پوشش ها ، می توانید ببینید که به لطف فناوری ظاهر شما با نسخه نهایی تمام شده است. یک کار دقیق در حال انجام است تا از غافلگیری های احتمالی جلوگیری کند. به این ترتیب می توانید مکان هایی را که دوست ندارید به دلخواه خود تغییر دهید و با اصلاح اشتباهات شکل نهایی را بدهید.

 

زمان استفاده از تاج زیرکونیوم

گفتن یک زمان کلی در این مورد درست نیست. مواردی از قبیل نحوه مراقبت از دندان های فرد ، میزان توجه به عادت های تمیز کردن ، خوردن و آشامیدن از جمله عوامل مهمی است که مدت زمان پوشش را تعیین می کند. بیمارانی که به خوبی از دندان های خود مراقبت می کنند می توانند به مدت پانزده یا حتی بیست سال از روکش زیرکونیوم استفاده کنند. پیش نیاز این است که البته توجه داشته باشید که چه می خورید ، می نوشید و دندانهای خود را تمیز می کنید.

 

کافی است حساسیتی را که نسبت به دندان طبیعی خود نسبت به پوشش زیرکونیوم نشان می دهید ، نشان دهید. مکمل هایی مانند مراقبت بیشتر ، محصولات مورد نیاز نیست.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 3,665
  • بازدید کلی : 8,146