loading...
رشد هوشمند
رها مانا بازدید : 23 شنبه 18 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پایان بریس ها با پلاک های شفاف!

امروزه ، ارتودنسی شفاف درمان فناوری پیشرفته گرافیک سه بعدی کامپیوتر را با علم ارتودنسی ترکیب کرده است. تراز كننده هاي شفاف (صفحات شفاف) به گونه اي طراحي شده اند كه دندان هاي شما را با پله هاي كوچك به وضعيت نهايي مطلوب تجويز شده توسط متخصص ارتودنسي منتقل كنند. هر تراز کننده دقیقاً کالیبره و ساخته شده است تا متناسب با دهان شما در هر مرحله از برنامه درمانی باشد. اولین قدم شما مراجعه به کلینیک ما برای تعیین اینکه آیا ارتودنسی شفاف برای شما مناسب است یا خیر. پس از ارائه دستورالعمل های دقیق درمانی ، اینویسالاین با استفاده از فناوری پیشرفته رایانه ای ، این دستورالعمل ها را به مجموعه ای از ردیف بندی های ریز کالیبره شده ترجمه می کند. حداقل 12 یا حداکثر 48 صفحه شفاف برای درمان شما آماده شده است. هر ردیف کننده حدود دو هفته پوشیده می شود و فقط برای خوردن غذا ، مسواک زدن و نخ دندان کشیده می شود. همانطور که هر تراز را با مرتب بعدی جایگزین می کنید ، تا رسیدن به تراز نهایی تجویز شده ، دندان های شما به آرامی حرکت می کنند.

 

عدم اتصال به ردیفهای خود در ساعتهای توصیه شده هر روز ، درمان ارتودنسی شفاف را کند می کند. اکثر متخصصان ارتودنسی توصیه می کنند کاربران ارتودنسی شفاف حداقل هر روز 22 ساعت بشقاب خود را بپوشند تا درمان موثر واقع شود و در زمان مقرر تکمیل شود. هر روز دو ساعت باقیمانده برای خوردن ، آشامیدن و تمیز کردن دندان است. به دلیل برخی شرایط غیرقابل اجتناب ، ممکن است برخی افراد نتوانند 22 ساعت راهنما را دنبال کنند ، اما اگر می خواهید درمان شما در مدت زمان کوتاهی سریع و کامل باشد ، باید هر روز کمتر از 22 ساعت ردیف پوشان خود را بپوشید.

 

در حالی که گزینه های زیادی برای صاف کردن دندان های شما وجود دارد ، ارتودنسی شفاف تنها گزینه باز بدون بریس و سیم است. ارتودنسی شفاف به شما امکان می دهد هموار کار کنید ، غذا بخورید و در موقعیت های اجتماعی شرکت کنید!

 

نامرئی بودن

 

پلاک های اینیزالین نامرئی هستند! آنها کاملاً واضح هستند و باعث کاهش صورت و لبخند نمی شوند. این یک گزینه عالی است ، به ویژه برای بزرگسالان ، نوجوانان و جوانان که می خواهند بدون بریس و مهاربندهای مرتبط با بریس های سنتی زندگی کنند.

 

آسایش

 

صفحات ارتودنسی شفاف از پلاستیک صاف ساخته شده اند و ارتودنسی شفاف را بسیار راحت تر از بریس های فلزی معمولی می کنند. هیچ لبه تیز / اکسترود شده یا قطعات ارتودنسی شفاف وجود ندارد و صفحات به صورت سفارشی ساخته می شوند تا متناسب با دندان و دهان شما باشند!

 

تمیز کردن بهبود یافته

 

پلاک های اینیزالاین می توانند برداشته شوند. هنگامی که آماده مسواک زدن و نخ دندان کشیدن هستید ، پلاک را برداشته ، دندان های خود را تمیز کنید و سپس آنها را در جای خود قرار دهید. بشقابها را هم می شود تمیز کرد! برای اطمینان از عدم باقی مانده سینی ها ، سینی ها را برداشته و آنها را با مسواک بشویید یا مسواک بزنید. دهان تمیز دهانی سالم است! هنگام صاف کردن دندان ها داشتن دندان ها و لثه های سالم بسیار مهم است تا در پایان درمان بهترین لبخند را داشته باشید!

 

باعث صرفه جویی در وقت می شود

 

با ارتودنسی شفاف می توانید مدت زمان کمتری را در مطب ارتودنسی یا دندانپزشکی سپری کنید زیرا آنها به طور متوسط ​​هر 6 هفته یکبار به مراقبت نیاز دارند. سایر گزینه های تصحیح دندان می تواند زمان بسیار بیشتری و قرارهای ملاقات بیشتری داشته باشد.

 

ایمن و قابلیت جابجایی

 

ارتودنسی شفاف بدون آسیب هایی که سایر گزینه های ارتودنسی می توانند ایجاد کنند ، تجربه راحت تری را فراهم می کند. پلاک های اینیزالاین قابل جدا شدن هستند ، مسواک زدن ، غذا خوردن و زندگی روزمره را برای شما راحت تر از سایر گزینه ها می کند.

 

شما می توانید هر آنچه را که می خواهید بخورید

 

محدودیت های غذایی با بسیاری از گزینه های ارتودنسی یکی از بدترین قسمت های صاف کردن دندان است. برخی از غذاهای مورد علاقه شما ممنوع است ، که می تواند یک جشن خاص را از بین ببرد ، هر چیزی که خیلی خشن ، جویدنی یا چسبناک باشد می تواند ممنوع شود. می توانید بشقاب ها را برداشته و هرچه می خواهید بخورید!

 

سلامت دندان بهتر

 

دندان های راست برای لثه و سلامت دندان بهتر هستند. از بین بردن ازدحام و شکاف ها ، مراقبت از دندان های شما را تسهیل می کند ، سلامت دندان بهتر و سلامت کلی بهتر را فراهم می کند.

 

دندان های زیبا و صاف

 

نتیجه به خودی خود بیان می کند ، و ارتودنسی نامرئی منجر به ایجاد دندانهایی صاف و زیبا و لبخندی عالی می شود. این احتمالاً بهترین دلیل برای استفاده از ارتودنسی شفاف است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 85
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 3,711
  • بازدید کلی : 8,192